Ügyviteli rendszerek és a számlázó programok életében fontos mérföldkő a 2018. július 1.  

Bizonyára Ön is hallott a 2018. július elsejével életbe lépett NAV jogszabályról, miszerint minden számlázó programnak képesnek kell lennie arra a funkcióra, hogy közvetlenül a számla készítés után lejelentse a NAV felé azoknak a számláknak az adatait, melyek ÁFA tartalma eléri vagy meghaladja a 100 000 Ft összeget.

Fontos információ, hogy azok a számlázó programok, melyek erre nem képesek, azok nem felelnek meg innentől a hatályos jogszabályoknak. A NAV 2018.07.31.napjáig adott türelmi időt az érintettek számára az átállásra. A türelmi időszak alatt nem szabott ki büntetést.

Ezt kövezően azonban rendkívüli szigorúsággal jár el a NAV, hiszen a büntetési tétel a jogszabályi feltételeket nem teljesítő esetekben számlánként 500 000 Ft.

Meglévő és jelenlegi ügyfeleink teljes biztonságban lehetnek, hiszen egy átfogó fejlesztési időszak során, Ügyviteli rendszerünket, amely számlázási funkciót is tartalmaz, teljes mértékben felkészítettük a legújabb NAV jogszabálynak való megfelelésnek. Bejövő számlák, bank és pénztár kezeléssel, továbbá kiegészítve egy „iktató” funkcióval, így a szerződések, dokumentumok gyorsan, egyszerűen és jól átlátható módon kezelhetőek a cégek teljes gazdasági tevékenysége során.

Ügyviteli rendszerünk tulajdonságai bővebben:

Kimenő számlák készítése könnyedén, kibővítve a NAV online adatszolgáltatás funkcióval, továbbá a szintén a NAV által előírt „Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” művelettel. Az ügyfélnyilvántartás szintén eleme az Ügyviteli rendszerünknek, így a kimenő szerződések (ajánlatok, szerződés-módosítások) készítése, a bejövő szerződések iktatása, becsatolása rendkívül egyszerű művelet, csupán néhány kattintás.

Ügyviteli rendszerünk az Ön számára a nyugalom záloga.

Ügyfeleink kedvelik a „kimenő levelek készítése egyedileg tervezett minták alapján” funkciót, valamint a bejövő levelek iktatása, becsatolása lehetőséget. Megoldottuk a névjegyek Microsoft-Outlook számára (ügyfelenként) opciót is.

Az alapfunkciók sem maradhattak ki Ügyviteli rendszerünkből, úgy mint a..

  • bejövő számlák rögzítése,
  • bejövő E-számlákbefogadása,
  • számlaképek becsatolása
  • pénzmozgások rögzítése,
  • pénztár-bizonylatok készítése,
  • banki átutalási megbízás kitöltése,
  • átutalási adatállománykészítése a banki rendszer részére,
  • pénztárkönyv,
  • naplófőkönyv készítés,
  • feladáskettős könyvviteli rendszerekhez,
  • fizetési felszólítások készítése,
  • késedelmi kamatszámítás,

Népszerű eleme Ügyviteli rendszerünknek a gépkocsi útnyilvántartások vezetése és az adatszéf a webhely – felhasználói név – jelszó adatok titkos kezelése funkció.

Egy sikeres cég életében elengedhetetlen a tárolt adatok elemzése. Ügyviteli rendszerünk tartalmazza az általános lekérdező rendszert, amivel szinte minden legyűjtés, összesítés, lista kinyerhető az adatállományokból. (Listaformátumok: pdf, word, excel, DOS txt, …)

Hasznos lehetőség a  becsatolt pdf dokumentumokhoz pdf hozzáfűzési lehetőség.

 

Kattintson ide! Vegye fel velünk a kapcsolatot és tudjon meg többet Ügyviteli rendszerünkről. Beszélgessen velünk kötelezettségek nélkül.