A cég és ügyfelei közti kapcsolatok nyilvántartása. Ügyfelek, szerződés, levelezés, számla, pénztár, bank, főkönyvi feladás.

Az alábbi ügyviteli feladatokat kezeli:

  • kimenő számlák készítése a jogszabályoknak megfelelően,
  • NAV online adatszolgáltatás
  • Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” művelet,
  • ügyfelek nyilvántartása,
  • kimenő szerződések (ajánlatok, szerződés-módosítások) készítése,
  • bejövő szerződések iktatása, becsatolása
  • kimenő levelek készítése egyedileg tervezett minták alapján,
  • bejövő levelek iktatása, becsatolása
  • névjegyek Microsoft-Outlook számára (ügyfelenként)
  • bejövő számlák rögzítése,
  • bejövő számlák automatikus felvétele a NAV Online adatszolgáltatásból,
  • bejövő E-számlák befogadása,
  • számlaképek becsatolása
  • pénzmozgások rögzítése,
  • pénztár-bizonylatok készítése,
  • banki átutalási megbízás kitöltése,
  • átutalási adatállomány készítése a banki rendszer részére,
  • pénztárkönyv,
  • naplófőkönyv készítés,
  • feladás kettős könyvviteli rendszerekhez,
  • fizetési felszólítások készítése,
  • késedelmi kamatszámítás,
  • gépkocsi útnyilvántartások vezetése,
  • adatszéf a webhely – felhasználói név – jelszó adatok titkos kezelésére
  • az általános lekérdező rendszerrel szinte minden legyűjtés, összesítés, lista kinyerhető az adatállományokból.
    (Listaformátumok: pdf, word, excel, DOS txt, …)
  • becsatolt pdf dokumentumokhoz pdf hozzáfűzési lehetőség