A cég és ügyfelei közti kapcsolatok nyilvántartása. Ügyfelek, szerződés, levelezés, számla, pénztár, bank, főkönyvi feladás.
Az alábbi ügyviteli feladatokat kezeli:
- kimenő számlák készítése a jogszabályoknak megfelelően,
- NAV online adatszolgáltatás
- „Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” művelet,
- ügyfelek nyilvántartása,
- kimenő szerződések (ajánlatok, szerződés-módosítások) készítése,
- bejövő szerződések iktatása, becsatolása
- kimenő levelek készítése egyedileg tervezett minták alapján,
- bejövő levelek iktatása, becsatolása
- névjegyek Microsoft-Outlook számára (ügyfelenként)
- bejövő számlák rögzítése,
- bejövő számlák automatikus felvétele a NAV Online adatszolgáltatásból,
- bejövő E-számlák befogadása,
- számlaképek becsatolása
- pénzmozgások rögzítése,
- pénztár-bizonylatok készítése,
- banki átutalási megbízás kitöltése,
- átutalási adatállomány készítése a banki rendszer részére,
- pénztárkönyv,
- naplófőkönyv készítés,
- feladás kettős könyvviteli rendszerekhez,
- fizetési felszólítások készítése,
- késedelmi kamatszámítás,
- gépkocsi útnyilvántartások vezetése,
- adatszéf a webhely – felhasználói név – jelszó adatok titkos kezelésére
- az általános lekérdező rendszerrel szinte minden legyűjtés, összesítés, lista kinyerhető az adatállományokból.
(Listaformátumok: pdf, word, excel, DOS txt, …) - becsatolt pdf dokumentumokhoz pdf hozzáfűzési lehetőség