Munkaidő nyilvántartó rendszerünket egyszerű kezelhetőség, stabil működés jellemzi.

Minden cégnél szükséges pontos nyilvántartást vezetni a dolgozók munkaidejéről napi vagy még részletesebb bontásban, és ha szükséges, a munka egyéb jellemzőiről is (munkaszám, gépszám, stb.). Ez nemcsak törvényi előírás, hanem az elszámolás alapja is. Ezt a nyilvántartást vezetheti maga a dolgozó is, a közvetlen főnöke által hónap végén ellenőrizve, jóváhagyva, de rá lehet bízni ezt a feladatot egy adminisztrátorra, vagy akár maga a főnök is megteheti.

  • A Munkaidő Nyilvántartó Rendszer havi nyilvántartása megfelelő alapbizonylat egy munkaügyi ellenőrzéskor.
  • A havi nyilvántartás a bérek elszámolásának alapját képezi, amennyiben a dolgozó felettese (jóváhagyó) egyetért annak tartalmával.
  • A Bér és Munkaügyi Rendszer és a Munkaidő Nyilvántartó Rendszer automatikusan cserél adatot egymással.
  • Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a bérelszámoló a Munkaidő Nyilvántartó Rendszerben szereplő adatok alapján számfejt, az alapadatok valóságtartalmáért a jóváhagyó felel. A bérelszámoló persze elvégzi a szakmai ellenőrzéseket, a betegségeknél és más speciális esetekben beavatkozik.
  • A Munkaidő Nyilvántartó Rendszerben heti vagy akár többhetes periódusú munkarendek definiálhatóak, amelyeket a dolgozókhoz hozzárendelve gombnyomásra készül el az illető adott havi munkaidő nyilvántartása, amelybe csak az eltéréseket kell rögzíteni. Ha előre készítik el, akkor ez munkaidő-beosztásnak (vezénylésnek) is használható.
  • Többműszakos, folyamatos munkarendek esetén a délutáni, éjszakai, munkaszüneti nap utáni pótlékok automatikusan generálódnak
  • Munkaidőkeretben dolgozóknál automatikusan történik a keret-túllépés pótlékolása a munkaidőkeret elszámolási hónapjaiban. Az időszak közben is lehetőség van az alapbérre történő automatikus kiegészítésre. Az időszak közben bármikor figyelhető a kerettől való eltérés.
  • Ugyancsak képezheti elszámolásának alapját egy beléptető rendszer is. Több beléptető rendszerrel való kapcsolat megoldott.
  • Internet kapcsolaton keresztül is használható. Az adatrögzítő akár otthon is rögzítheti saját, vagy a beosztottjai nyilvántartását.
  • A jogosultságok beállításával elérhető, hogy minden rendszert használó csak a saját beosztottjait látja a rendszerben.
  • Kafetéria nyilatkozatok készíthetőek, a nyilatkozatok előírásként át tudnak kerülni a bérrendszerbe.
  • Szabadságterv készíthető a tárgyévre, a terv akár automatikusan fel is kínálódhat a havi nyilvántartáson.
  • Könyvelőirodák számára megoldott a több cég egy adatállományban történő kezelése (többcéges verzió), de lehetőség van egy rendszeren belül különálló cégek külön adatállományban történő kezelésére is (multi verzió).
  • Több munkaállomásról egyidejűleg használható (Novell, Windows hálózat, Windows NT/2000/XP/Vista/7 operációs rendszer).
  • A rendszer sok-sok már előre definiált, általánosan használt lekérdezést tartalmaz, de a felhasználó létrehozhat újabb egyedi lekérdezéseket (pdf, word, excel, DOS txt, stb.).
  • Kihelyezett munkaügyi ügyintézés esetén lehetőség van az új belépők felvételére, munkaszerződésük nyomtatására, ill. a meglévő dolgozók munkaszerződésének módosítására, a szerződés-módosítás nyomtatására. Az új adatok automatikusan átkerülnek a bérrendszerbe.
  • A rendszer állandó fejlesztés alatt áll, a felhasználók a lehető leggyorsabban hozzájutnak a legfrissebb verzióhoz, a változások részletes tájékoztatása mellett.
  • A verziócsere már évek óta automatikusan az internetről történik, de internet-kapcsolat nélkül is megoldott.
  • Felhasználóink és a KREA-SOFT között rendszeres ingyenes, folyamatos konzultáció van.
KÉREM AZ ELŐNYÖS ÁRAJÁNLATOT